Καρμεν ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ




Με την μοναδικη Katarina  WITT σας ευχομαι καλη βδομαδα !!!!!  

Σχόλια

  1. Μα πόσο υπέροχη!!! Μοναδική, θα έλεγα... μάγευε όσους την έβλεπαν! Κάτια μου, θυμάμαι να κοιτώ μαγεμένη την οθόνη (κι ας ήμουν μικρή), όταν λάμβανε μέρος στους αγώνες...
    Υπέροχος τρόπος για να ξεκινήσει μία "παγωμένη" εβδομάδα, που εύχομαι να είναι πολύ όμορφη για σένα!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτο το υπέροχο χαμόγελο της Μαρινα μου μοναδικό !!! Να περνάς καλα κοριτσάκι μου

      Διαγραφή
  2. Μπράβο, βρε Κάτια.... Μου έφτιαξες τη μέρα!
    Τι υπέροχο θέαμα!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτια μου επέλεξες την ομορφιά να μας φτιάξεις τη μέρα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ομορφια μου εσυ χιλια ευχαριστω για την επισκεψη αρχικα χαιρομαι που σου αρεσε !!!!

      Διαγραφή
  4. Με κομμένη την ανάσα απο την μαγεία το είδα!!!
    Εκπληκτικό!!!

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια ομορφια με χαρακιες στο παγο , αιθερια κινηση σε αγγελικους ρυθμους !!! σε φιλω Ελενη μου

      Διαγραφή
  5. Tι ομορφια!!! παντα με μαγευε η Κατερινα οταν την εβλεπα στην τηλεοραση οταν γίνοταν οι αγωνες.. να περιγραφει ο Κωσταλας αξεχαστες εποχες.. και εκεινη παντα υπέροχη..μπράβο Κατια μου που μας την θύμησες.. να περνας ομορφα .. φιλακιαααα!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που τσουλά στον πάγο! Αν και δεν εχω παρακολουθήσει συχνά το πατινάζ, εχει τη δικη του μαγεια!
    Καλό απόγευμα :)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τα πιο υπέροχα σπορ το καλλιτεχνικό πατινάζ, ο χορός στον πάγο!! Με την μοναδική φωνή του Κωστάλα, από μικρή το έβλεπα στην ερτ!!
    Τι ωραίο στιγμιότυπο από παράσταση!! Σε ευχαριστούμε Κάτια μου!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!