το βραβειο της βδομαδας στο Νικο !!!!!!!!!

Στο φίλο Νικο-mous που γιορταζει  , του Παραθυρου στη σκέψη ,


Όταν τα λόγια συναντούν τις εικόνες, παίρνουν τροφή και γίνονται σκέψεις κι εκείνες με τη σειρά τους ελεύθερες και χωρίς δεσμά, ιχνηλατούν μόνες τους την αυλή των θαυμάτων..!Καλωσήρθες μαζί μου στην αυλή..!


που μας αγκαλιασε ολους με το μοναδικο δικο του τρόπο , και ειναι γενναιοδωρος στις  ζεστές   σκέψεις και τα αισθηματα 

αξιζει περα απο τις ευχές ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ   !!!

!!!




Σχόλια

  1. Είναι πολύ γλυκός άνθρωπος!!!
    (Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται!!! Λες να είναι κανένα κρυφο-έγκλημα???!!!)
    ;-) χαχαχαχα!
    Του αξίζει και με το παραπάνω το βραβείο!!
    Καλό βράδυ, Καίτη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τον ξέρω τον...... Νικο-mous και με αυτό το βραβείο μου δίνεις μια ευκαιρία να τον γνωρίσω.
    Τρέχω στο σπιτάκι του.
    Φιλάκια Κάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπωωω!Τι να πω... με ξάφνιασες... σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη... μόλις διάβασα το σχόλιό σου αμέσως σ' επισκέφθηκα!Είμαι περίεργος ανάθεμά με... κι αυτή τη φορά-είχες δεν είχες-με συγκίνησες!!!Έχω χάσει τα λόγια μου και δεν ξέρω τι να πω.Μ' έπιασε κι αυτό το απαίσιο τρακ... άστα.Ήταν τόσο ξαφνικό, αλλά και πολύ όμορφο!Χίλια ευχαριστώ πάντως για τις ευχούλες σου... για τη χαρά και την τιμή που με σκέφτηκες μ' αυτό το δωράκι!Χαίρομαι πολύ γλυκιά μου που βρέθηκες στο δρόμο μου, όπως μεγάλη χαρά ήταν που γνώρισα και τόσους πολυαγαπημένους φίλους μας.Ο Θεός να σ' έχει καλά και να 'ναι πάντα δίπλα σου... όπως κι όλους τους ανθρώπους να τους έχει καλά... κι όλα τ' άλλα βρίσκονται!!!Χαρούμενη βραδιά να περάσεις με την οικογένειά σου!Έχεις την αγάπη μου!
    Υ.Γ.:Ωχ!Δεν ξέρω τι έπαθε και δεν το δημοσίευσε... είναι η δεύτερη προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι αγαπημενος μου φιλος!
    του αξιζουν ολα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική η αφιέρωσή σου για τον ξεχωριστό Νίκο μας! :)
    Φιλάκια marilise μου! Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητηρια για την ομορφη αναρτηση σου!!!!!!
    Υστερα απο πολυ καιρο και αφου μου στελνουν πολλα βραβεια ειπα να κανω μια αναρτηση πριν τις γιορτες και να τα δωσω.Ο κληρος επεσε σ εσενα.Ελα λοιπον με τα καλά σου να το παραλαβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάτια μου!!!
    Η ανάρτησή σου τούτη, συγκίνησε κι εμένα!! Φαντάζομαι τον Νίκο πόσο πολύ θα τον συγκίνησε!!!
    Του εύχομαι Χρόνια πολλά, να είναι υγιείς και χαρούμενος στη ζωή του!!!
    Υ.Γ
    Πάω να επισκεφθώ το ιστολόγιό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ γλυκιά η σκέψη σου τη μέρα της γιορτής του να του δώσεις αυτό το όμορφο βραβείο.... γνωρίζω τα μπλοκ του..του αξίζει το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!