η Κυριακη του αλητισμου









«Σκυλοβρίζω τον εαυτό μου. Κι έχω δίκηο. «Τόσα χρόνια τριγυρνάς γρουσούζη, του λέω, σ’ όμορφα δάση και ποτέ δεν αξιώθηκες να βάλεις τα χέρια πίσω, να περπατάς σιγά-σιγά και ξένοιαστος! Είναι όμορφος, αχαϊρευτε, είναι γλυκός ο αλητισμός, όλοι το ξέρουνε. Μόνον εσύ δεν μπόρεσες να το νοιώσεις. Όλο πεινάς, όλο νυστάζεις κι όταν δεν συμβαίνουνε αυτά κλαις και αποζητάς τη μάνα, τις αδερφές, τον κόσμο με τα καρβέλια του! Να μου χαθής γρουσούζη. Ανάξιε! Γελοίε!». Θαυμάζω τον αλήτη του βιβλίου δίδω υπόσχεση στον εαυτό μου να του μοιάσω. Να λέω ό,τι λέει και σιγά σιγά να κάνω ό,τι κάνει».

ΧΑΜΣΟΥΝ ΚΝΟΥΤ Οι αλητες 

Σχόλια

  1. πολύ ενδιαφέρον το μήνυμα της ανάρτησης σου....να σαι καλά και αν κατάλαβα το βιβλίο οι αλήτες θα το ψαξω να το διαβάσω..ελπίζω καλά να κατάλαβα...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάναι μια πραγματική έκπληξη φίλε μου όταν το διαβάσεις αμφιλεγόμενη προσωπικότητα ο Κνουτ αλλα με υπεροχη γραφη καλη Κυριακη

      Διαγραφή
  2. Το βιβλίο του αυτό και την ΄΄πείνα΄΄ τα διάβασα συνεπαρμένη και είναι από τους Νορβηγούς που αγαπώ , παρότι υπήρξε θερμός υποστηρικτής του Χίτλερ , δεν υπάρχει ίχνος σκιάς ναζισμού στη γραφή του .
    Να είσαι καλά για το σημερινό μήνυμα !
    φλάκια ξένοιαστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η γραφη του πάντα μοναδικη αν και ο ίδιος σαν προσωπικότητα υπήρξε παράδειγμα προς αποφυγη

      Διαγραφή
  3. Διάβασα στον τίτλο "Η Κυριακή του αθλητισμού".
    Μετά διαβάζοντας το κείμενο, κάτι δεν μου "κολλούσε" (σχετικά με τον τίτλο που διάβασα!!!)
    Οκ, πρωί είναι ακόμα!!!
    ;-)
    (Εξευτελίστηκα αρκετά? Ναι, νομίζω καλά είναι για σήμερα!!!)
    ;-)
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω εσοχές όμως την ιδέα για μια άλλη Κυριακή αγαπούλα μου σε φιλω

      Διαγραφή
  4. Το απόσπασμα που μας παρέθεσες δείχνει ωραία γραφή
    και παρακινεί να αποζητάς την ξενοιασιά.
    Σήμερα που όλα μας τρέχουν
    τελικά η αλητεία που κρύβει η ξενοιασιά είναι ζητούμενο.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλητεια όπως το λες μια άλλη ελευθερία μια ξεχωρη Ξενοιασια πόσες αλήθειες θα μπορούσα να έκανα άραγε ; Σε φιλω καρδια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαίνεται ενδιαφέρον! Δεν τον είχα ακουστά, αν και διαβάζω αρκετά ξενόγλωσσα!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως το κοριτσακι μου , ξεκινα να τον διαβασεις μολις τελειωσει η εξεταστικη και αν θες ξεκινησε με την "Πεινα" θα μεγευτεις απο το λογο του , ειναι κριμα που ειναι ξεχασμενος σε φιλω

      Διαγραφή
  7. ¸.•°❤❤⊱彡

    Passei para uma visitinha.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαριλίζ μου τι μου κάνεις?Ειλικρινά εντυπωσιάστηκα όταν είδα απόσπασμα απο ένα βιβλίο τον Κνούτ Χάμσουν που θεωρείται ξεχασμένος!!μπράβο σου κορίτσι μου και ειδικά για το μικρό απόσπασμα που επέλεξες να κάνεις post!!οπότε ξεχασμένος ίσως,αλλά τόσο λατρεμένος για μας τους ευαίσθητους που η λογοτεχνία είναι μέσα στο πετσί μας..όσοι δεν τον έχουν ακουστά ευκαιρία να τον γνωρίσουν..το βιβλίο του για το οποίο κερδισε και το νομπελ λογοτεχνίας'"η ευλογία της γης"καθώς και η διάσημη "πείνα"του θα το πρότεινα να το διαβάσουν οι αναγνώστες σου!!αυτή η ανάρτηση που έκανες σήμερα για μένα είναι πολύ σπουδαία γιατι μας θύμησες έναν απο τους μεγαλύτερους συγγραφείς της σύγχρονης παγκόσμιας Λογοτεχνίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ πολυ , πολλα χρονια πισω γνωρισα τον Κνουτ και μαγευτηκα , σαν φρεσκο βορεινος ανεμος η γραφη του και μερες πριν αναζητησα τα βιβλια του για να τον γνωρισουν και οι κορες μου Ενας μοναδικος συγγραφεας παγκοσμιας εμβελειας και χαιρομαι ιδιαιτερα που τον γνωριζουν οι φιλοι μας

      Διαγραφή
  9. Δεν το ήξερα το βιβλίο, αλλά συμφωνώ: είναι γλυκός ο αλητισμός...
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου ειμαι σιγουρη πως θα σου αρεσει και εγω λατρευω τις αλητειες ομορφαινουν την ζωή !!!

      Διαγραφή
  10. Το έχω διαβάσει αυτό το βιβλίο αγαπητή μου Μarilise και πραγματικά το βρήκα υπέροχο. Από τους λίγους ο Κνουτ Χάμσουν.
    Πάρα πολύ καλή η ανάστησή σου και το απόσπασμα που επέλεξες.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και μενα φιλε μου μου αρεσει πολυ σε ευχαριστω για τα υπεροχα λογια σου καλη βδομαδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!