ως σαρανταποδαρουσα !!!!


Ήρθα και εγώ λοιπόν κορίτσια μου ως μια σωστή σαρανταποδαρουσα με φετίχ στα υποδήματα  εξαποανεκαθεν ντύθηκα στολίστηκα Δευτεριάτικα - καλή εβδομάδα να χουμε  ποδηθηκα για το καινούριο πάρτυ της γλυκοκερασοζουζουνας , πάρτυ υποδημάτων .

Φερε λέει το παπούτσι σου , σιγά καλέ να μην σου φέρω μονάχα ένα  τι σαρανταποδαρουσα θα ήμουνα έφερα εγω και να διαλέξει η χάρη σου ότι της γυαλίσει , δεν μπορώ να στερήσω από τα αγαπημένα -λατρεμένα μου το δικαίωμα συμμετοχής και αν κακιώσουν και φύγουν από την θέση τους εγω μετα τι θα κανω μου λες  με τι πόδι θα  βγω στην κοινωνία π??????

Λοιπον αστερωκερασοζουζουνα μου θυμάσαι που σου είπα πως το γοβάκι μου μου το έκλεψε εκείνη η σαχλαμπούχλα , σουχω φυλάξει έκπληξη η μάγισσα από τον Μάγο του Οζ  μου χάρισε τα πατουμενα της και τα λατρεύω !!!!!


και ένα άλλο κλασσικό  κομμάτι  δώρο από χέρι λατρεμένο

 α καλέ και το  πουαδακι  μου για τα απογευματα

 και αν σε πολυσκοτισα με το λατρεμενο μου μαυρο-μπεζ συνδιασμο , παρε και λιγο χρωμα !!!!
καλα καλα πλακα κανω σε φιλω   και την επομενη φορα καπέλα !!!!! 

Σχόλια

  1. εγώ ψηφίζω το πουά. το έχω και εγώ και είναι καταπληκτικό. και πολύ αναπαυτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατήστε μου το πουά και βλέπουμε !!! φιλιά και καλη επιτυχία

    Μαρή Ρία, δεν ψηφίζουμε εδώ, συγκεντρώσου ειναι πρωί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε ασε το άτομο να εκφραστεί να σε πω πουα είπες Όχι ριγες έτσι για να το τυλιξω νασαι καλα καρδια μου και να διοργανωνεις πάντα πανηγύρια σε φιλω

      Διαγραφή
  3. Πολύ σικ όλα....
    φαντάζομαι κάτι κρύβουν από εσένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα και καλή εβδομάδα..όμορφα..καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, καλή εβδομάδα!!!
    Επιλέγω την κλασσική δίχρωμη! Λατρεμένη!

    Καλή επιτυχία! Φιλάκια!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω σε γλυκοφιλω Μελάνι μου καλη έπιτυχια σε όλους μας

      Διαγραφή
  6. ένα και ένα τα υποδήματα!!!

    καλημέρες και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα, αν και προσωπικά έχω μια μικρή αδυναμία στα πουά!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!! Και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όμορφα και διαχρονικά,καλημέρα και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΙΧΙ!!!
    Ακούς εκεί "σαρανταποδαρούσα"!!!
    Καλή επιτυχία, γλυκιά μου!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα
    και εγω πουά διαλέγω. Καλή επιτυχία
    καλέ μην της βάζεις ιδέες για διαγωνισμό καπέλων- Δεν έχω ούτε ένα!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα πρώτα είναι απλά τέλεια. Για τα ριγέ λέω!
    Έχει αρχίσει και δυσκολεύει η επιλογή για εμάς τους ψηφοφόρους!

    Καλή επιτυχία αγαπητή Μαριλίζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τι ωραία είναι το στυλ μου , πουά και ριγέ , πριν τα δω σε σένα , πέρασα από τη Ζουζούνα και τα ψήφισα με τα δυό μου χέρια . Το τρίτο !!!!!! μου αρέσει τρελλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα! Καλή επιτυχία εύχομαι! Είναι όλα πολύ όμορφα! Πολλά φιλούθκια ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία με τα φινετσάτα παπούτσια σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΣΙΚΑΤΑ ΟΛΑ!
    ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΠΟΥΑ!!!!
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 40ΠΟΔΑΡΟΥΣΑ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΑΔΕΡΦΕΣ;
    Η ΕΣΤΩ ΕΞ ΑΓΧΙΣΤΕΙΑΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συφωνώ για το....σαρανταποδαρούσα!!!!εχω φετίχ τρελό!!ψηφίζω το πουά!!και αν μη τι άλλο απολαυστική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα όλα Κάτια!!! Διαλέγω το πρώτο ζευγάρι εγώ! Πολύ πολύ ιδιαίτερο! Μ' αρέσει!!!! :) :)
    Καλή επιτυχία να έχει το πουά σου!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί όμορφα που είναι!! Ευτυχώς που δεν πρόλαβα να κάνω κι έγω ανάρτηση!!! Και άλλη σαρανταποδαρούσα στη γειτονιά!! χαχαχα!!
    Φιλάκια βραδινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχα!! πλάκα έχει αυτός ο διαγωνισμός της Ζουζούνας!!!!
    Εγώ σαν μεγαλύτερη, ψηφίζω το μεσαίο, το κλασσικό!!!
    Καλή επιτυχία, Μαριλιζάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά πολύ μου αρέσει αυτός ο διαγωνισμός!!!!!!!Και τα 3 υπέροχα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ,ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΟΥΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό.....
    Καλά ε, τα γοβάκια σου ένα κι' ένα...... όλα σούπερ!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..τι να πω η δολια..το πρωτο..μου βγαζει λιγο vintag....καλη επιτυχια ματια μου..πολυ ωραιος ο διαγωνισμος..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!