τα βραβεία της εβδομάδας του 2012

Εχει περάσει  περισσότερος απο έναν χρόνο αοπο τότε που θέσπισα το θεσμό του βραβείου του blog της εβδομάδας .
Αποφάσισα  κάποια στιγμή το φθινόπωρο του 2011 , να προσπαθήσω κάθε βδομάδα να βραβεύω ένα ιστολόγιο ΄φίλου ή φίλης , με ενδιαφέρουσες και ξεχωριστές αναρτήσεις σύμφωνα πάντα με τα υποκειμενικά μου κριτήρια  ,που μου έκανε εντυπωση  ώστε να δώσω την ευκαιρία να  το γνωρίσουν και άλλοι φίλοι και άλλες φίλες , καθώς ο χωρος μας πλέον έχει γιγαντωθεί .

Οι επιλογές μου ήταν διάφορες !! Ετσι αναμεσα στα ιστολόγια που βραβεύθηκαν υπάρχουν παλιοι και νέοι φίλοι , όλοι τους με αξιέπαινα δείγματα γραφής , αξιοζήλευτες  κατασκευές ,  αριστοτέχνες της κουζίνας αλλα και της καρδιάς , μοναδικά ανοίγματα ψυχής , υπέροχες και συγκινητικες  πράξεις  , αγνά λόγια και καθαρές ματιές .... Φιλοι και φίλες που τους ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές που μου χαρίζουν καθώς σεργιανίζω στις αυλές τους !!!
Δεν θα μπορούσα αληθεια να ξεχωρίσω κανέναν τους  απλά πριν προχωρήσουμε στην καινούρια χρονιά θάθελα να τους ξαναθυμηθούμε !!!!

Τον χορό των βραβείων μου τον άνοιξε τον περασμένο Γενάρη το σπιρτοκουτάκι μας η Βιβή  και ακολούθησαν , η Μαρία μας η Scrapmaria , η Φαραώνα -Νατάσα , η Μαρία Τζιρίτα αγκαλία με την Δέσποινα μας Despoinadecoupage ,η Αθηνούλα - sugarbuzz και η  Evie μας η παλιά Αθηναία

Την Ανοιξη μαζί με τα αρώματα το βραβείο μας αρωματίστηκε απο  τις λυχουδιές του  Δυσπιστου μας για να συνεχίσουμε με τον Θωμά - Dr Aparadexto , την Βάσω -meananΑπο το χαμόγελο στο γέλιο ακόμη  την μοναδική Ακτιδα μας , την Ρεγγίννα των Διχτυών απο παλιά δαντέλα  την Φορτουνάτα μας , την  Ελενη  μας Apinkdreamer , την Ανεράιδα  και τον Αντώνη με τα Παιδικά χαμόγελα !!!

Το καλοκαίρι το βραβείο αφιερωθηκε στο πιο όμορφο χαμόγελο στην  Ιωάννα  μας και τους υπέροχους γονείς της Βίκυ και Σπύρο !!!

Με τα κίτρινα φύλλα του φθινοπώρου το βραβείο χαρίστηκε στη Κοπέλα  με το καναρινί φόρεμα και σειρά μετά πήραν η Effie του Sweet home designs , η Βίκυ η Ποδηλατισσα , η Υπατία η Αλεξανδρινή με τους Pomfolyges , η Σωσώ του Parakesloscooks ,η Ειρήνη Σ του  Δημιουργίες ψυχής  και την  Ρένα Χριστοδούλου  την ψυχή των συρταριών , των κουμπαράδων ,  και των ρολογιών

Αρχίνησε και ο φετινός χειμώνας και το πρώτο βραβείο χαρίστηκε στην Magia da Ines το κορίτσι λουλουδι που δεν πάραλείπει ποτέ να περνάει απο τα σπιτικά μας και να μας εύχεται και σειρα μετά είχε ο Σκρουτζάκος μας , η Γιαγιά Αντιγόνη ,  η Ροδούλα της Αννουλας στην Κατασκήνωση , η Δήμητρα και τέλος η Θώμη μας



                      
  Κόκκινο ,  λευκό  , πράσινο   ο καινούριος χρόνος έφτασε !!!!!
Ας γίνει τούτη η χρονιά σύμβολο ζωής και δημιουργίας , ανανέωσης και αγάπης , ελπίδας , χαράς  !!!!

Ας συνεχίσουμε όλοι μαζί γεροί και δυνατοι  την συνεύρεση και επιτρέψτε μου να συνεχίζω και γω να χαριζω τα βραβειάκια μου , πεστε μια παραξενιά δίχως ιδιοτελεια , δίχως προθεση για παρεξηγήσεις , απλά ένα αγγιγμα ψυχής στην καθημερινότητα μου.

Σας ευχαριστώ  Κάτια 



  

Σχόλια

  1. Πολύ γλυκό κι ευγενικό!
    Να είναι πάντα καλά όλοι και να μας ταξιδεύουν με το δικό τους τρόπο!

    Φιλάκια, όμορφη Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατια μου η ''παραξενια ''σου υπεροχη
    στην δικη μου περιπτωση επιασε τοπο
    σευχαριστω απο τα βαθη της καρδιας μου
    φιλια και να εισαι ΠΑΝΤΑ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου ναξερες ποσά καλα μου χαρισες και ΕΣΥ σε φιλω

      Διαγραφή
  3. Το ξαναείπα ότι μου άρεσε και μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα της βράβευσης γιατί δείχνει την εκτίμηση και την αναγνώριση προς τα μπλογκ , την δουλειά των μπλογκς/διαχειριστών και τους διαχειριστές τους... Καλή συνέχεια πάντα με την ίδια όρεξη και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κίνησή σου αυτή δείχνει πόσο γλυκιά και μεγάλη καρδιά έχεις Κάτια. Είναι ανιοδιοτελής η πρωτοβουλία σου και είμαι σίγουρη ότι όλοι την έχουμε εκτιμήσει, βραβευμένοι ή οχι.
    Προσωπικά μιλώντας, το θεώρησα τόσο μα τόσο υπέροχο κ θυμάμαι τότε είχα ξαφνιαστεί τόσο ευχάριστα! Μου ειχε φτιάξει τη blogoμέρα!
    Περιμένουμε τη νέα χρονιά λοιπόν με νέα βραβεία και υπέροχες αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα μου έχουμε να γνωρίσουμε πολλούς και πολλές αν και τα αγόρια λιγάκι τα αδίκησε σε φιλω καλη Κυριακή

      Διαγραφή
  5. ..να σαι καλα Μανουλα..να σαι καλα Φιλη..να σαι καλα σ'ευχαριστουμε..ειπε καποιος καποτε..στην γωνια της ψυχης μου..ειναι ενα τσουβαλι γεματο με διαφορες καρδιες..με φως..χρωμα..γευσεις..δημιουργια..καλοσυνη..χαρα..χαρμολυπη..ολα αυτα τα εχεις μεσα στο δικο σου τσουβαλι..εισαι ο δικος μας Α.Βασιλης..μας τα θυμιζεις..μας τα σκορπας..καθε σου βημα..και μεις απο πισω σου..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη φίλη, Κάτια, μόλις τώρα διάβασα την όμορφη ανάρτησή σου σχετικά με την ανασκόπηση των βραβείων της εβδομάδας του 2012. Πολλά μπράβο κι από μένα για την πρωτοβουλία σου! Για άλλη μια φορά σ' ευχαριστώ για το βραβείο που μου έχεις χαρίσει! Να έχεις μια όμορφη χρονιά, με αγάπη και οικογενειακή ευτυχία!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. marilise , γλυκειά μου.. δυσκολευομαι να δίνω διευθύνσεις... ευχαριστώ πολύ για όλα.. επιφυλάσσομαι.. να τα πουμε από κοντά!!!! ευχαριστώ νάσαι καλά!!!

    ωραίο αυτό.. που δίνεις βραβεία.. μπράβο!!! ωραία ιδέα!!!!
    τα λεμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!