το βραβείο της βδομάδας






                      τούτο εδω το βραβείο ανήκει σε μια και μοναδική ΚΥΡΙΑ
                    στη μια και μοναδική  EVI      ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΑΘΗΝΑΙΑ     
                                                  σύζυγο , μητέρα  και γιαγιά
                   που μπορεί να  ζει μακρυά μας , αλλά μποιράζεται μαζί μας τα πάντα 
                                              με όλη της την καρδιά    συνέχεια
                     που σε ξετρελλαίνει  με την ζεστασιά  και τον αυθορμητισμό της !!!!

                                                    
                                                       Εύη μου  νάσαι πάντα καλά   !!!!!!

Σχόλια

  1. καλημερα..να το χαρει το πανεμορφο βραβειο..καλο σ.β...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου, Ευη, γειά σου Κάτια!!!

    Εγώ είμαι μακριά!

    Φιλιά πολλά και καλό σας Σ-Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαν τρίγωνο ισόπλευρο μοιάζει εκείνη Καναδά και εμείς νότια Ευρώπη στις δυο άκρες σε φιλώωωωω

      Διαγραφή
  4. Αχ! ΜΠΡΑΒΟ..της ανήκει δικαιωματικά είναι μία λατρευτή κυρία!Σου έφερα ελιόωμο..για δώσε μου το ..ροζ συννεφάκι μου που παρκάρισε έξω από το παράθυρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΣΟΥΠ ΦΡΟΥΥΥΥΥ ΣΟΥΠ Πάρτο ......
      όσο για το ψωμί του παιδιού μοναδικό απίστευτο , πόσο χαίρομαι που η ΙΩΆΝΝΑ μας κάνει αυτό που αγαπάει φιλιά σε όλους σας

      Διαγραφή
  5. Μπράβο για το βραβείο και στην Ευη που το πήρε και στην Κάτια που το έδωσε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο, Marilise, ωραία και ευγενική χειρονομία...
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι πολύ για την επιλογή σου!!!Συμφωνώ απολύτως και το αξίζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙΑ .ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ.ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΥΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΥ ΔΟΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΧΑΡΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΩ,ΠΩ,ΠΩ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ!!!! ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΑ ΚΙ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΑΥΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ, Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ-ΠΡΩΤΕΣ ΜΠΛΟΓΚΟΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.

    ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΔΟΤΙΚΟΥΣ, ΓΛΥΚΟΥΣ, ΤΡΥΦΕΡΟΥΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ, Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΙΑ, Η ΠΡΩΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!

    ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΗΣΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΧΑ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙ.

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ.

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΙΝΑ!

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ΕΥΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κορίτσια μου σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια για μένα και τη φίλη μας

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!