Veronica marsa το βραβείο μας !!!!!!!


 

 veronica marsa       η φίλη μας που κερδίζει το βραβείο της χριστουγεννιάτικης βδομαδας , φίλη μοναδική , Ισπανίδα με άρωμα Ελληνίδας !!!!  ευκαιρία να την γνωρίσετε τούτο τον καιρό θα την βρείτε στο blog της HEL-LENIKO.BLOGSPOT.COM

 

 

 

Σχετικά με εμένα 

 Φύλο  Γυναίκα
Ζώδιο  Καρκίνος
 Κλάδος Εκπαίδευση
Τοποθεσία , Ισπανία Castellón , 
Ενδιαφέροντα Todo lo que desconozco... Όλα όσα δεν γνωρίζετε ...


Τα ιστολόγιά μου


Ήρθε η ώρα που μου λείπουν δύο πολύ σημαντικά πράγματα στη ζωή μου, ελληνικό καφέ και ελληνικά μυθιστορήματα ... λες και η ζωή μου έχει χάνει την της σάλτσα ... το άρωμα του καφέ espresso δεν έχει καμία σχέση με το τελετουργικό της προετοιμασίας με τον μ πρίκι. Τα βιβλία στα ισπανικά, δεν παρέχουν κανένα κίνητρο ...
Δεν ζητώ τίποτα , μην ανησυχείτε , αλλά φαίνεται απίστευτο ότι δύο τέτοιες απλές απολαύσεις δεν μπορείς να τα έχεις όταν είσε τόσο μακριά ! Δεν ζητώ τίποτα, μην ανησυχείτε, αλλά φαίνεται απίστευτο ότι δύο τέτοιες απλές απολαύσεις δεν μπορείς να τα έχεις όταν είσε τόσο μακριά!

Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα στην Ελλάδα , μου λείπει τόσο πολύ... Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα στην Ελλάδα, μου λείπει τόσο πολύ ...


Α! Α! Και τα παιδιά πολύ καλά!!!! Και τα παιδιά πολύ καλά!



                         
                        veronica marsa είμαι πολύ χαρούμενη που σε γνώρισα !!!!!!

Σχόλια

  1. H Βερόνικα, η Βερονικούλα μας, είναι ένα από τα πιο υπέροχα άτομα που έχω γνωρίσει στην μπλογκόσφαιρα!
    Τόσο ζεστή, φιλική, με έντονη την αγάπη της για την Ελλάδα, που δεν μπορείς παρά να την λατρέψεις!
    Πολλά συγχαρητήρια για το πανέμορφο βραβείο της, που το αξίζει και με το παραπάνω!
    Καλή βδομάδα Marilise μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνώ απόλυτα φιλενάδα καλή γιορτινή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή φίλη μου, για να έχω φίλους όπως εσάς αξίζει να είμαι σε αυτόν τον κόσμο. Την οικογένεια και τους φίλους μου, την ηλιοφάνεια, τα βιβλία στην ελληνική γλώσσα και το καφέ, πάντα ελληνικό και μέτριο, είναι η ζωή μου. Μια ήσυχη ζωή με δύο ζουζούνια που ήρθανε από την Κίνα!
    Αλλά χωρίς Ελλάδα δεν θα ήμουνα όπως είμαι. Ελλάδα, ένα χρόνο, μου επέτρεψε να μελετήσω και να κάνω την έρευνα για την διδακτορική διατριβή μου χωρίς να πληρώνω τίποτα, είμαι από φτωχή οικογένεια με πολύ χαμηλά εισοδήματα, η Ελλάδα μου έδωσε αυτά που δεν ήθελε να μου πρωσφέρει τη χώρα μου και εγώ, με την Ελλάδα, θα είμαι πάντα στο χρέος. Έμαθα τη γλώσσα σας και αυτός είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός μου.

    Σας ευχαριστώ πολύ σε όλους εσάς για την αγάπη σας. Ξέρεις ότι έχεις την αγάπη μου.
    Ευχαριστώ πάρα πολύ.

    Φιλιά σε εκατομμύρια. Σας αγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

καλως όρισες !!!!!! Διαλεξε τα πιο χρωματιστά κραγιόνια σου και ξεκινα να γραψεις το σχολιο σου .......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

H ΣΟΦΙΤΑ , ΑΤΙΣ ΥΒΡΙΣ ΝΕΜΕΣΙΣ !!!!!